30 Beauty Questions Tag

Krásný pondělní podvečer,

dnes si dáme první TAG tohoto blogu. Momentálně se tento TAG objevuje snad na každém beauty blogu a já ho původně dělat vůbec nechtěla. Jenže když jsem ho četla po sto padesátý první, ruply mi nervy a dospěla jsem k názoru, že se prostě musím vyjádřit. Vy, co nemáte rádi sakrasmus, ironii či blbé odpovědi na blbé otázky zde se čtením přestaňte a mějte hezký zbytek dne. Vy odolnější jedinci směle do toho!

 

1. Vzpomínáš si na svůj první kosmetický produkt?

Ne, protože to byl nejspíš nějakej dětskej pudr, olej nebo mastička na opruzený zadek... Vy si pamatujete čím vás maminka matlala jako mimča?

2. Specifikuj perfektní řasenku. Už jsi takovou objevila?

Mi jako řekněte, kdo řekne něco jinýho než: prodlužující, zahušťující, neopadávající, černící, zázraky dělající. To je snad jasný, ne? Momentáně se u mě těmto požadavkům přibližuje Imperiálka od Dermacolu.

3. Jaké krytí preferuješ u make-upu?

Když si dávám make-up, tak chci asi něco zakrejt, ne? Takže střední, i vyšší střední, podle toho, jakej den má můj milovanej ekzém. Nechápu, proč má mít make-up lehký krytí, když chci lehký krytí tak si  na ksicht plácnu něco jako bíbí sísí nebo třeba fífí, že.

4. Oblíbená high-end značka?

Vzhledem k tomu, že jsem se jaksi k high-end značkám ještě nepropracovala (díky bohu, i tak můj účet pláče!), tak nemůžu mít oblíbenou, překvapivě ani neoblíbenou. To příjde časem.

5. Jakou kosmetickou značku jsi vždycky chtěla vyzkoušet, ale stále ses k ní nedostala?

Toho je tolik, že nemá cenu to vyjmenovávat. Chci vyzkoušet tak nějak všechno, asi to není moc reálný, ale chtít můžu.

6. Oblíbená značka z drogerie?

Nemám jedinou značku, který bych byla věrná. Momentálně mám ráda Dermacol jako komplexně, dokážu „žít“ se všema jejich patlátkama. U ostatních mám svoje oblíbené produkty a dá se říct, že moje oblíbená značka je i Essence, protože její ceny mi dovolí koupit i věci čistě jen na experimenty. Takže asi tak. (mimochodem tohle mi příjde jako jedna z mála smysluplnných otázek tohodle tagu,  kdyby ovšem nenásledovala série skoro stejných otázek)

7. Nosíš umělé řasy?

Ne, nemám potřebu na očích nosit cizí těleso. Navíc si myslím, že to až tak nepotřebuji.

8. Je některý druh kosmetiky, bez kterého nevyjdeš z domova?

Jako na ksichtě nebo v kapse? Vyjadřujte se přesně sakra! Pokud na ksichtě, tak je to většina mých věcí, pokud v kapse, tak si vystačím s balzámem na rty. On je někdo, kdo si nosí třeba paletku stínů v kapse když jde nakoupit?

9. Jakého produktu si nejvíce ceníš a opatruješ ho jako mimino?

Mimino? Jsou to jen věci, bože. Já se obecně ke svý kosmetice chovám hrozně, mám ji poházenou všude možně a veřejně se k tomu přiznávám. Možná to je tím, že mi doma chybí právě high-end značka, jenže jak se znám, týden bych na ni dávala pozor a pak bych tu věc hodila mezi ostatní. Prostě jsem nenapravitelná, tečka.

10. Jak často nakupuješ kosmetiku? Po jednom nebo "nájezd" jednou za čas?

Bohužel dost často a bohužel v obou variantách.

11. Máš "kosmetický rozpočet", nebo nakupuješ, jak se ti zachce?

Kosmetický rozpočet nemám, ale asi bych ho měla zavýst, protože on vlastně můj rozpočet jako takový je kosmetický....

12. Používáš při nákupu kosmetiky kupóny, slevy a věrnostní karty? Ovlivňují tě různé akce k nákupu kosmetiky, kterou vlastně nepotřebuješ?

Ne, zásadně nakupuju za plnou cenu, ideálně tam, kde je to nejdražší.

Aaaaaa jistě, že nakupuju ve slevách, karet mám tolik, že jsem si musela pořídit novou peněženku a stejně ji skoro nedopnu! Ani si nepamatuju, kdy naposledy bych nakoupila cosi kosmetického a nebyla na to sleva nebo nějaká výhoda k tomu.

A věc, kterou vlastně nepotřebuju? A to je jako co? To bych si měla něco koupit a koukat na to? Když si něco kosmetickýho kupuju, tak to asi potřebuju. Otázka nezbytnosti vlastnit XY odstínů čehokoli je věc další, ale kdykoli si něco kupuju, tak to v ten moment POTŘEBUJU, to je logický ne?

13. Jaký typ kosmetiky asi nakupuješ nejčastěji?

Hm, nevim. Jsem momentálně ve fázi, kdy jsem skupovala cokoliv jsem našla a neměla doma. Teď už mám tak nějak všechno a už se vyžívám v různých odstínech, texturách a podobných nesmyslech. Nemůžu říct, že bych si kupovala šampon častěji než rtěnku. Nemůžu říct, že bych si kupovala rtěnky častěji než stíny. A tak to pokračuje do zblbnutí.

14. Upřímně, existuje značka, kterou absolutně nemůžeš vystát?

Upřímně? To jsem do teď nemusela odpovídat upřímně?!

 Ne, jen jsou mi některé sympatické méně, jiné více. Nejsem z těch, co zavrhujou nějakou značku ještě než ji vyzkouší a nenarazila jsem zatím na značku, u které by mi nevyhovovala aspoň jedna věc.

15. Snažíš se vyhnout určitým složkám ve složení (jako je olovo, sulfáty, parabeny....?)

Bože. Tahle otázka mě fakt nadzvedává. Asi je jasný, že na sebe budu chtít patlat těhle srajd co nejmíň. Nebo znáte někoho, kdo parabeny, silikony nebo dokonce olovo přímo vyhledává?

Nepřeháním to se zkoumáním složení. U dekorativky to vyloženě neřeším, u pečující se snažím vyhýbat těm parabenům a na vlasy si moc nepouštím silikony a SLS mi taky nedělá vůbec radost.

16. Máš oblíbené místo, kde nakupuješ kosmetiku?

Mmmmm, asi tam, kde ji prodávaj, řekla bych.

17. Péče o pleť: Zkoušíš ráda nové značky a výrobky, nebo si uchováváš svoji rutinu?

Zkouším, zkouším a zkouším. Třeba jednou najdu a budu mít svoji rutinu. I když tu vlastně mám, jen pokaždý s jinýma věcma.

18. Oblíbená "bath and body" značka?

Zase oblíbená značka? Jako fakt? Už mě to neba. Doufám, že neobjevím otázku na oblíbenou značku toaletního papíru.

Nevím, fakt ráda zkouším nové věci, vůně. Takže nekupuju většinou nic po druhé, to už fakt musí být.

19. Kdybys mohla odteď používat a nakupovat už jen jednu značku, která by to byla?

COŽE?! PROČ bych jako mohla nakupovat jen jednu značku? Proč by někdo rušil ostatní značky nebo tak něco? To je fakt těžký sci-fi, nezdá se vám?

No dobře, pomineme smysl otázky. Kdybych si teda musela vybrat jednu, bude to nejspíš Dermacol. Je česká, má dobrý make-upy, fajn sortiment.

20. Jaká značka má podle tvého názoru nejpovedenější obaly?

Ať žije povrchnost a obaly! Zase nemůžu asi říct jedinou značku, prostě se někdy obal povede natolik, že mám chuť si ho koupit bez ohledu na to, jak kvalitní je to, co je uvnitř. Nicméně když bych to vzala jako fakt značkově, líbí se mi obaly od The Balm, maj fakt nápad. Ale neláká mě až tak ten obsah, až na legendární rozjasňoače. No a potom musím říct, že miluju obaly z limitek od Chanelu.

21. Jaká celebrita/známá osobnost má vždy skvělý make-up?

Nesleduju celebrití svět. Ukažte mi celebritu, fakt jako celebritu, která se maluje sama. Proč by pak existovala profese, které se říká vizážista.

22. Na jakém e-shopu nejčastěji nakupuješ kosmetiku?

Nemám moc ráda e-shopy, radši si všechno „osahám“. Ale když už, tak Balnya.cz. Případně e-shopy přímo jednotlivých značek..

23. Pět tvých oblíbených youtube gurus?

Gurus? Youtube gurus? Jako fakt? :D

Mám ráda Lou z GetTheLouk, milovala jsem Lu ze Světa podle Lu. Všímáte si, že nejlepší blogerky se jmenujou Lucky? :D

Koukám na dost youtuberek, mám to místo ukolébavky. Výjimečné pro mě jsou dvě výše zmiňované :).

24. Máš ráda multifunkční produkty?

Ne. Když mám produkt, kterej dělá jen jednu věc, můžu jich mít přeci víc. Logika.

25. Jsi v nějaké fázi líčení nemotora?

Se mám jako takhle napráskat jo? Ok no, kupodivu to nejsou linky, ale konturka na rty. Mám totiž totálně jetou pusu, která má k souměrnosti fakt daleko. Lakování nehtů mi taky teda zrovna nejde.

26. Používáš primer pod oční stíny?

Vždy a všude. Od doby, co jsem ho objevila jsme prostě nerozlučná dvojka a to fakt jako nemám mastný víčka.

27. Kolik vlasových produktů použiješ během obyčejného jednoho dne?

Tak záleží, jeslti si ten den myju vlasy nebo ne. Když jo, tak šampon, balzám, teď i tonikum, případně nějakou vlasovou ochranu proti vysokým teplotám.

28. Co použiješ první - korektor nebo make-up?

Make-up. Nechci si rozpatlat korektor po celým ksichtě a pak to dělat znova. Jedinou výjimkou je zelenej, ale ten s Coverem od Dermacolu ztrácí smysl. Ten zakryje i nezakrytelný.

29. Zvažovala jsi někdy navštívit make-up kurz?

Jo, ale jen proto, že bych jednou chtěla být vizážistka (fakt jen sen). Pro soukromý účely nemám potřebu.

30. Co na make-upu miluješ obecně?

Zase otázka, na kterou se u všech blogerů prostě musí odpovědi opakovat. Jistě, že to, že nevypadám jako zombík, když výjdu z domu, že můžu vypadat každou chvilku jinak, že můžu vyjádřit nějakým zůsobem svoji osobnost. A blá blá blá.... Jasně, že na tom nejvíc miluju to utrácení a zabíjení času při zkoumání nových věcí, který vlastně vůbec nemusím mít!!!

 

Pokud se někomu z vás tento TAG líbí, určitě v něm pokračujte.