Menší větší nákup v DMku :)

Jelikož včera byl poslední den akce DM značek (při koupi 5 a více kusů značek DM sleva 25 % na všechny tyto výrobky), musela jsem, prostě MUSELA :) tuhle akci ještě využít. Nakoupila jsem pár věcí od značek Alverde, Balea, Ebelin a Soft&Sicher. Ovšem samozřejmě jsem nezůstala jen u toho a koupila i pár věcí navíc, ale pojďme se na to už podívat:)

Kapesníčky, tamponky, šampon, zubní pasta... nic přeborného, já vím :D Ale nekupte to, když je to tak levné :))) Kapesníčky jsem si nakoupila spíš do zásoby, učarovaly mi jejich obaly, jinak Vám je asi nemusím zdlouhavě popisovat, obyčejný papíráky. Tamponky jsem si koupila dvoje a to jedny klasické, ale velké a druhé peelingové. Ty klasické velké jsem si v poslední době oblíbila při večerním odličování, skvělé jsou na oční make up. Peelingové jsem si koupila poprvé, takže nemůžu zatím soudit. Zakoupila jsem je z toho důvodu, že normálnímu peelingu moc nedám, tak se to pokusím nahradit alespoň takto. K zubní pastě není asi co dodat :). Dále tu mám tři zástupce od Alverde, které již proberu trochu podrobněji.

Tady je ještě detail tamponku, který má obstarat peeling pleti. Jsem zvědavá, jak bude fungovat.

Po šamponech od Alverde pokukuji už delší dobu, ale pořád jsem nákup odkládala. Teď, když byla tahle akce se tomu už vyhnout nedalo :) Zvolila jsem variantu pro poškozené vlasy. Trochu jsem se obávala parfemace těchto přírodních šamponů, ale čím častěji jsem k tomuto čuchala, byl mi stále sympatičtější. Obsahuje výtažky z hroznů, avokáda a pšeničných klíčků. Vlasy po něm mají být lesklé, hebké a snadno se po něm mají rozčesávat vlasy. Samozřejmě bez silikonů. A tak skončil v mém košíku a teď bude čekat ve skříni na spotřebování toho současného.

A tady už je leskortěnka z limitované edice Alverde, kterou jsem si zamilovala na první pohled, ale přesto jsem na ni toužebně přes měsíc jen koukala a rozmýšlela, jestli vážně mám. Důvodem byl fakt, že na rty nejčastěji používám jen balzám, maximálně průsvitný lesk a rtěnky ve výraznějších odstínech mě nechávaly zcela chladnou. Nicméně změna je život a mě tahle změna začala bavit a tak došlo i na tuhle leskortěnku a myslím, že jsem s ní chybu neudělala. Na rtech je velmi příjemná a co oceňuji je její skvělá vůně. Výdrž není kdoví jaká, ale na to, že je to leskortěnka a ještě k tomu přírodní, je to prostě bomba. Na obrázku dole je ukázka odstínu a je nanesen v jedné vrstvě.

 

No a to nejlepší nakonec. Teda nejlepší, spíš objev měsíce. Ve výprodejovém stojánku jsem našla tuhle super kajlovou tužku, také od Alverde. Na fotce je teda vidět jen latexové "rozmazávátko", ale odstín vidíte na ruce. Je prostě úžasný a nikdy jsem podobný neviděla. Velice mě překvapila pigmentace (nanesena jedna vrstva) na to, že je to Alverde, má pigmentaci naprosto skvělou. Také konzistence mi maximálně vyhovuje, je spíše měkčí a velmi dobře se rozmazává. A teď to nejlepší - cena. Tato božská tužka mě po odečtení všech slev vyšla na 15 korun!! :)

Bohužel (nebo bohudík? :) ) současně běží další akce, při koupi tří a více výrobků určitých značek je na každý z nich sleva 30 %. Já si vybrala pouze výrobky značky Dermacol.

 

Tyto tři věci jsem si tedy pořídila. Po bronzovací paletce toužím velmi dlouho, takže zde byl výběr jasný. Paletku korektorů už mi taky nejednou padla do oka. No a tonovací krém byl spíš takový třetí do počtu, ale možná bude velkým překvapením. Koupila jsem ho v odstínu se sympatickým názvem Biscuit. Na fotce je také vetřelec v podobě hydračního make upu Affinitone od Maybelline, kterému jsem prostě neodolala. O něm ale někdy příště, stejně jako o tonovacím krému.

A to je ona, mého srdce šampionka :) Nejdřív, když to vyšlo jako naprostá novinka, mě to zaujalo, jenže jsem tak trochu nevěděla co si s tím počít a tak jsem radši chodila okolo a říkala si, jak krásný to má ornament na tom stínu :D. Nicméně za nedlouho jsem začla sledovat více kosmetické trendy a především jsem si oblíbila jednu známou blogerku, Lucku Dolejší (www.svetpodlelu.cz), která natáčí videa o kosmetice a v jednom jsem narazila i na tuto paletku, kterou velmi vychvalovala. Mimo jiné jsem na ni narážela na dalších různých blozích a tak jsem se postupně dopracovala k názoru, že ji prostě chci. A teď na ni došlo a jsem z ní pořád stejně nadšená. Skládá se ze dvou částí, větší část s ornamentem je bronzer, druhá část je stín na konturování. Co mě na téhle paletce baví nejvíc je, že nemá žádné třpytky, jen bronzer má shimmer. Na ruce je nahoře bronzer, pod ním konturovací stín. Více o paletce najdete nejspíš v samostatné recenzi.

Poslední výrobek, který tu dneska popíšu je tahle paletka korektorů. Tedy přesněji tří korektorů a jednoho rozjasňovače. Paletku jsem dnes použila poprvé a jakkoli jsem byla skeptická, už vím, že ji ke svému životu prostě potřebuji :D. Na paletce se mi velmi líbí balení. Je poměrně bytelné a otvírá se z jiné strany, než by člověk hádal. Jako nejlepší vychytávku považuju nápisy u jednotlivých odstínů, na co ten který slouží. Moc praktická věc pro nás, vícevbarevné-korektorové začátečníky. Balení obsahuje latexový aplikátor, který já osobně nejspíš nevyužiju, ale příjde mi to jako super nápad, dát ho i k paletce korektorů. Více o ní zase někde v nějakém z dalších článků.

Překvapení na závěr! Za můj nákup jsem dostala tento milý dáreček - masku na obličej. Ale to není vše, na masce byl dárek další a to kupon na slevu 10 %  na celý nákup, který jsem samozřejmě hned uplatnila a při odchodu z drogérie měla hřejivý pocit hned dvojnásobný :))

A co vy? Jak dopadají vaše návštěvy drogerie?

Diskusní téma: Menší větší nákup v DMku :)

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek