Regina - seznamovací party se stíny a tvářenkami :)

Krásný den moji milí!

Dnes jsem obdržela k testování celou hordu minerálních stínů, tři tvářenky a matující perly (což perly už vlastně vůbec nejsou :D ) od české značky Regina. Ještě jednou moc děkuji zastoupení firmy, že mi poskytlo tolik produktů k recenzování!!! Dokonce se vyrábí přímo v našem městečku, takže je to jasná volba :). Nicméně se pokusím být při hodnocení nestranná a objektivní. 

Jedná se o první dojem, žádný výrobek jsem ještě nezkoušela jinak, než na ruce. Na líčení s těmito produkty se však můžete brzy těši :). Pustíme se do představení všech mých nových miláčků!

Tvářenky

První na řadu příjdou tvářenky, jsou minerální, jak už jsem psala, pečené a hlavně krásné. Já mám tři odstíny, které jsou označeny prostě jen čísly. Jednoduché a dostačující.

 

Co u tvářenek oceňuji velmi, je jejich balení. Jsou krásně maličké, vejdou se v podstatě kamkoli, takže cestování s nimi bude určitě bez problémů. Balení je poměrně bytelné, klasické a elegantní. Sice poznáte, že to žádná drahá značka není, ale co, na tvář si značku stejně nedáváte :). Co však naprosto miluju, je ornament na tvářence, škoda, že po čase zmizí :). A teď už k samotnému obsahu. Mám tvářenky v odstínech 01, 03 a 04. Jejich pigmentace je skvělá. Ovšem není přehnaná, takže se vám těžko stane, že byste při běžném používání vypadaly jako Marfuša z Mrazíka :)). Ať už si vyberete kterýkoli odstín, podle mě neuděláte chybu. Tvářenky nepráší, jsou slisované, takže nenaberete na štětec produktu příliš, ale tak nějak akorát, což mi vyhovuje.

 

Toto je odstín 01. Je to nádherná studená růžová, která se bude hodit pro všechny bledulky. Já osobně ji budu nejspíš používat v zimě, pro efekt větrem ošlehaných tváří. 

Odstín 03 je krásně neutrální Slušet bude nejspíš všem, světlým i tmavším typům. Takových kousků není nikdy dost!

Tvářenka v odstínu 04 je nejtmavší, už hodně do hněda. Vhodná bude spíše na léto, pro efekt většího opálení. Případně se dá použít jako tvářenka a konturovací pudr v jednom, když nestíháte. Já ji nejspíš použiju i jako oční stín.

Na obrázku jsou tvářenky nanášeny v jedné vrstvě, opravdu krásná pigmentace. Z leva odstín 01, 03 a 04. 

Tvářenky mě velmi mile překvapily a myslím, že se stanou stálicemi v mé kosmetické výbavičce. Jsou malé, skladné, překrásné a dokonce mi i příjemně voní!

Oční stíny
Stínů jsem dostala opravdu spoustu a tak mám co porovnávat. No, upřímně tady je to tak půl napůl. Něco překvapilo mile, něco nemile. Ale jo, většina je super. Stíny jsou opět minerální, pečené. O balení platí to samé jako pro tvářenky. Příjemně malé, elegantní, bytelné. Já si domů odnesla 7 monostínů a 4 tria. Pojďme se podívat blíž!
 
Stíny jsem rozdělila tak nějak podle barev. Mám poměrně dost modré, tak  jsem je dala k sobě :)
Tři mono a jedno trio, na pohled vážně nádhera. Nejvíc jsem se těšila na nejtmavší monostín a to se ukázalo jako chyba. Zdá se jako nádherná tmavá námořnická modrá, jenže když jsem si ho nanesla na ruku, zmnil se v tmavou šedou. Ne, že bych ji nevyužila nebo se mi nelíbila, ale když vidíte modrou, čekáte modrou... Další stíny jsou na tom o mnoho líp, tam už je to skuteně modrá a musím uznat, že jsou to moc pěkné odstíny. Stíny nepráší nijak přehnaně, vlastně dost málo. Kromě té tmavé modré k nim nemám žádné výhrady a určitě bych si je sama koupila.
Odstím 13 - temně modrá
Odstím 15 - tyrkys
Odstín 11 - nebeská modrá
 
Všechny stíny na ruce. Jak vidíte, první dva stíny jsou v pořádku, ovšem "temná modrá" je opravdu spíš šedá :/ a tak krásně v tom balení vypadá!
 
 
Teď se zaměřím na modré trio. Všechna stínová tria mě opravdu nadchla, zrovna do nich bych neřekla, že budou tak krásně pigmentovaná a nápaditá! Každé z nich má totiž prostřední stín nabitý třpytkami, což je paráda. Když mám ostatní stíny se třpytkami, nanesu většinou pouze třpytky a zbytek stínu jako by byl průhledný. To ovšem u těchto stínů nehrozí. Zde jsou třpytky opravdu pouze bonus ke krásné barvě. Za pigmentaci určitě palec nahoru.
 
Toto trio nese název 06 - modrá nebeská. Což mi nápadně připomíná název monostínu nebeská modrá, možná by mohl být trochu nápaditější :) Navíc teda nebe si představuju jinak :D Stíny jsou spíše do šeda s modrým nádechem, což mi vůbec nevadí, naopak. Jak jsem říkala, příjemně mě překvapila pigmentace, především prostředího odstínu. Jako celek super určitě bych do nich šla.
 
Pokračujeme dalšími trii v odstínech sice různých, ale mě se zdají velmi podobné. Myslím, že rozhodně nemusíte vlstnit všechny odstíny, což je vlastně taky výhoda :)
Odstín 03 - lilková. Podle názvu bych soudila, že se bude jednat o fialovou, stíny jsou fakticky spíše hnědé. Pro mě zase ta lepší varianta.
 
Odstín 05 - přírodní oliva. Zde bych zase čekala zelenou či zelenohnědu a přitom je to překrásné šedo stříbrné trio. Tohle je opravdová nádhera, s kterou vykouzlíte jak denní, tak i večerní líčení. Super, super, super!
 
Odstín 04 - kovově fialová. Zase ten stejný problém, fialovou vidím jen velmi sporadicky, dovolím si tvrdit, že vůbec :D až na nějaký ten odlesk a třpytky v prostředním stínu. Přesto je to překrásné trio, opět bezkonkurenční pigmentace, podle měho názoru asi nejpovedenější kombo, co vlastním. V prostředím odstínu jsou fialové třpytky, což jsem zatím nikde jinde neviděla.
 
To by byla tria a vracíme se k jednobarevným stínům. Následující dva stíny bych si sama od sebe nejspíš nekoupila. Ne, že by byly nějak špatné, ale prostě to není můj
šálek čaje. Růžovo oranžový odstín nejspíš použiji spíše jako tvářenku. Nicméně určitě oba alespoň vyzkouším, slibuju! :)
 
  
Z prava odstín 10 - levandule a 16 - růženín. Levanduli miluju a neřekla bych, že je to ten pravý název pro tento odstín, ale budiž, kdyby...
Kdyby se zase neproměnil v šedivou! Netuším, čím to je, ale tohle od fialového stínu opravdu nečekáte a nechcete. Růženín má barvu hezkou, i když se zase barva po nanesení změní, trochu více do oranžova. Je v něm skvěle "nadávkován" shimmer, takže mu šanci rozhodně dám.
 
A to nejlepší nakonec! Moji absolutní vítězové v Miss sympatie :D Tyto dva stíny jsem si zamilovala na první pohled. Jedná se o zlatý a stříbrný monostín. Úžasné barvy! 
Odstín 14 - opál je překrásný světlý stín se zlatými odlesky. Bude se hodit k projasnění vnitřního kouktu oka, ale jde i nanést na celé víčko a projasnit pohled. Opět moc hezká pigmentace, nepráší. Evidentně to bude můj téměř každodenní společník.
Odstín 08 - perleťově stříbrná. Výjimečně souhlasím s názvem beze zbytku. Nádherná, překrásná studená stříbrná. Nebojím se říct až kovová. Snad nejkrásnější, co jsem kdy viděla. Pigmentace je neuvěřitelná, pod rukama se vám oči změní ve stříbro. Rozhodně uvidíte líčení s tímhle krasavcem a já mu vyhradím čestné místo na poličce :)
A tady už máme oba krasavce vedle sebe :) Prostě fantazie.
 
 
Perly
Poslední produkt, co vám dnes ukážu je pudr, který se ovšem jmenuje "Matující perly". Ptáte se proč perly, když je to pudr? Nejste samy, byla to i moje první otázka :) Prý to dřív byly skutečně perly - kuličky, které určitě znáte od jiných značek. Ovšem množily se stížnosti na praktičnost těchto kutálejících se mršek :) takže se Regina rozhodla je slisovat a myslím, že to bylo skvělé rozhodnutí! Sama perly mám a je pravda, že se bojím je otevřít a dělám to jen tehdy, mám-li čas na jejich případné sbírání :D
Tenhle pudr jsem si vybrala, protože (ač matující) měl na svém povrchu třpytky. V domění, že ho budu používat jako rozjasňovač jsem si ho odnesla domů a jaké  bylo mé překvapení, když jsem setřela horní vrstvu a pod ní je opravdu matující pudr. Proč ne, ten se hodí pro každodenní nošení dokonale! Je v úžasném odstínu, přesně odstín mé pleti. Pro větší bledule ovšem nevím nevím. Netuším, jestli se dělá více odstínů, každopádně tenhle mi vyhovuje. Ještě jsem zvědavá, jestli bude opravdu matovat, jak slibuje, to vyzkouším při nejbližší příležiosti. Je jemně mletý a velmi příjemný, nepráší. Balení je klasické se sundávacím víčkem, nemám výhrady. 
 
Celkově, když svůj "balíček" mám znodnotit, jsem spokojená. Tvářenky jsou pecka, některé stíny jakbysmet, jiné jsou kapku horší, nicméně nemůžu o žádných říct, že by byly příšerné. Pudr neurazí. Co mi teda ale vážně trochu vadí jsou ty názvy, protože kolikrát neodpovídají barvám. Ale vím, na to se nehraje. Abych to shrunula, značku Regina můžu doporučit. Alespoň tyto produkty.
 
A co vy? Znáte značku Regina? Máte nějaký výrobek?